Ha jag lyckades...

Gjorde ett nytt försök på änglakola igår. Blev hur bra som helst!!!
Men sen skulle jag va lite rolig å göra nått nytt..hahaha...börjar känna igen detta nu. Så jag smälte mörk choklad i botten av ischokladformar. Gick fint! Sen smälte jag vit choklad över med riven apelsin i. Gick oxå ganska fint...sen skulle jag provsmaka dom...yack!!! Äckligare godis har jag nog aldrig smakat!!! Svinäckligt!!! Men dom e rätt söta.

image112
Inte alls så farlig suddigt foto....

Sen kan man ju alltid lägga in en bild på min bäbis...
image113
Det e gott med vaniljben...

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Det är INTE min hand på kortet! Så då va det uträtt =)

2007-12-07 @ 15:19:15
Postat av: Mamma

Fasst jag tycker allt att det liknar din hand,Andreas.......

2007-12-08 @ 10:10:20

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0