Jul på Liseberg!

Idag har jag å Andreas mött mamma å Kent på Liseberg för lite julmys. Visst det kanske inte va det perfekta julstämningsvädret, men jag tyckte det va mysigt ändå. Å klassiskt julväder va det ju, regn regn regn!
Vann lite choklad på Marabou hjulet, inte helt fel... Köpte såklart knäckäpple. Gick lite i butikerna å hittade lite smått å gott. Drack lite varm choklad. Som ni hör hade vi en helt ok kväll!

image114

     
Ja vet det e jävligt fult att dom ligger ner men jag vet ju inte hur man vänder bilderna...dom här granarna tyckte jag iallafall va finast.


Här gick jag ABSOLUT inte in!

     
Lite shopping...äntligen fick jag mina lyktor...

image123 
En ren för er som inte ser det!


Just det, det e ju andra advent idag!!! Snart jul!!!
För er som undra så va knäckklubban äcklig. Smakade bäskt...yack... 

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Nu syns inte det på bilderna men det va kallt som faan! ;-D

2007-12-10 @ 15:54:05
Postat av: jull

åhh dom ljusstakarna vill jag me ha!!

2007-12-10 @ 17:45:11
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0