Julmys på hög nivå!

Gick upp tidigt för att gå ut med hunden, å eftersom jag inte kan somna om så tänkte jag att jag skulle fixa julstämningen. Det e ju trors allt 1 december. Så jag tände varenda lykta i hela lägenheten å kokade en kopp grönt julte med mjölk..mmmmmys!
Tände även änglaspelet men fick släcka 2 ljus för dom flippade ur totalt..snurrade som f.. Helt galet!

Nu har Andreas pallrat sig upp så snart e det dax för nr 1 i Sunes jul!!!

Åååå jag älskar julen!!!!!!!! Helt klart bästa tiden på året!

Senare idag blir det lussekattbak å lite julgodis.. gör la änglakola eftersom dom e enkla å e mina favoriter. Sen tänkte jag testa några chokladtryfflar som jag såg på tv igår.. verkade oxå rätt lätta.

     

♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: Junitjej

Vilken söt tomte!

2007-12-01 @ 08:04:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: anna

vad är det för te? heter det bara
julte?

2007-12-01 @ 08:57:14
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad mysigt ni har det. Hoppas Andreas njuter han med. Kul att Anna o du har hittat varann igen. Kram

2007-12-01 @ 10:55:56
Postat av: jull

tjo bruden! kan inte du skicka över receptet på kolan? (bara de inte innehåler kesella) jag vill me göra julgodis.
jag har kommit på att jag kommer ju inte tända de fjärde ljuset i advents ljusstaken här nere ändå, så de gör ju absolut ingenting att de bara får plats tre ljus i!
puss o kram

2007-12-01 @ 14:51:48
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Anna- köpte det på t4u.se å det hette vintersaga, tror jag. Ett grönt te iallafall. Dom har as goa teer, du måste kolla in den sidan.
Mamma-visst e det! Tror inte han njuter nåt större, vet inte om han har märkt att vi har massa julpynt ens...granen ska ju upp imorgon, han kanske fattar då ;)
Jullen-ska skicka det till din mail...men koka den inte så länge som jag gjorde...stenhård! As bra att du inte behövde byta ljusstaken. Puss å kram på er allihopa

2007-12-01 @ 18:23:07

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0