Lusse lelle lusse lelle......

...eller nåt..öööö... Men idag e det iallafall lucia! Sitter med lusse-frukost! Vilket även Cola tyckte va helt ok eftersom då vankas det lussebulle, å det e ju gott!
image128


Till Jull Bull
Nu frågar jag fjärde å sista gången...NÄR E DU HEMMA??? Grrrr du svarar liksom aldrig på det. Men jag vill gärna ha en date med dig å Anna. Ni e så välkommna till denna vackra stad...HAHAHAHA... hade varit jätte roligt!

Mamma har haft röda hyacinter innan men då bara i grupper så hon blev så glad när dom kom i styckvis så hon har stått å sagt till alla kunder att dom e röda..stackars mamma! Å man vet ju hur härliga dom där kärringarna e som kommer tillbaka å klagar... Man får la hoppas att dom inte ser skillnaden, gamla å allt.

Du får se hans tatuering när du kommer hit, orkar inte gå å hämta kameran just nu...

Nä, det e så att min chef hade brölloppsagenturen ihop med våran vd. Men hon sa upp sig från vd jobbet för hon håller ju på med så mycket annat. Å innan hon slutade fick jag ju anställning hos Bengt. Så nu har hon tagit över den själv så då kan jag ju inte hoppa emellan dom för jag e ju bara anställd för honom..fattade du? Kände att det blev lite flummigt, det har varit ganska flummigt oxå så det kanske inte e så konstigt.

Men vi måste höras av å planera våran date. Jag jobbar ju på som vanligt, bara eleverna som får lov. Men vi hörs, hej puss ses

Kommentera mera!
Postat av: anna

jippi date med dig och jull. fan vad kul asså!! längtar!

2007-12-13 @ 11:09:09
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

ok jag är hemma 21 dec till 6 jan. tydligt nog?
vet inte vad som e bäst, att ses i mellandagarna eller efter nyår, får kolla me anna me.
jag ringer dej när jag satt min fot på svenska mark.
stackars din mor, ett tips till henne a att skylla på sin tvilling syster som jobba förra veckan, de brukar funka..
puss

2007-12-13 @ 12:53:44
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Mamma

Nu tar vi detta från början: Vi hade haft de LILA hyacinterna i grupperna förut och dem har vi styckvis i år. Dom sköter sig jättebra o blir lila. Men röda hade jag inte sett och dem blev ju inte heller särskilt röda. Stor besvikelse. Julia: Jag tackar för ditt råd som var både smart o roligt. God jul till både Julia och Anna

2007-12-15 @ 08:52:41
Postat av: anna

God Jul Helen!!

2007-12-15 @ 16:27:18
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

glad att jag kan vara till hjälp:)
god jul helen!!

2007-12-17 @ 11:06:34
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0