Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag äntligen hittat min tatuering som jag vill göra!!! Sååå glad för detta eftersom jag inte alls kände för den tatueraren hade gjort. Den av jätte fin men den va inte riktigt jag...svårt att förklara...
Så jag satte mig ner å skissade lite å fick fram vad jag ville ha. Skickade upp skisserna igår så förhoppningsvis hör han av sig idag eller imorgon. Sen ska vi bara sätta ett datum..aaaaaaahhhhhh, när jag fått det datumet kommer jag nog börja bli nervös tror jag! Men här är den iallafall


Men nu till nåt annat. Jag fick hyacinter av mamma som skulle va röda! Detta tyckte ju jag va skit häftigt men när dom växte upp så va doim inte röda :( Men ganska fin rosa visseligen men långt ifrån röd.

Detta e alltså en RÖD blomma!!!

Denna är ROSA...eller va tycker ni....
Men men världen går ju inte under för det så det e ju skit samma faktiskt.

Idag e det städning av villan på jobbet, min å Jennys favorit dag!!! Eller inte!!! Sen ska jag ju inte jobba med brölloppsagenturen längre, vilket e skit pissigt :( :( :( :( :( :( Jätte ledsen för detta men e ändå glad för min anställning på Hertigen så jag får väl va nöjd. Men vem vet, kanske i framtiden...vi får se. Nu ska jag försöka att bara njuta av att känna att jag "sitter säkert" eller vad man ska säga. Att ha varit arbetslös OCH sjukskriven i så många år gör ju att man blir lite orolig..eller väldigt orolig! Ska bli skönt att veta vad man gör nästa vecka eller nästa månad..eller tom kan jag planer för sommaren för jag vet att jag kommer ha jobb då. Jätte skönt!!! Dom som inte varit sjukskrivna och arbetslösa samtidigt vet ju inte vad jag pratar om men dom som har det fattar vad jag menar. Nu handlar det liksom bara om jag ska ta hand om mig själv, må bra! Inte oroa mig för jobb samtidigt! Eller om försäkringskassan ska dra in min ersättning...så jävla sönt!!!!!!

Måste fixa lite nu men sen ska jag ta å gå en promenad med Cola. Fick Krilles julklapp igår å det va inte riktigt vad jag hade väntat mig så jag får nog ringa några samtal...min favorit sysselsättning!!! Puss på er
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: anna

skönt att ha fått jobb nu så att du kan fokusera på dig själv bara! snygg tatuering. den är verkligen du! Snyggt snyggt. puss kram

2007-12-12 @ 11:29:06
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

Men sandra, efter tre års utbildning borde du väl veta att de inte kommer i rött, du borde åxå veta att som florist så säger man va fan som helst för att sälja...
hihi men tatueringen e sååå du, kommer bli as bra, var ska den sitta? jag vill se hur den som tatueraren gjorde ser ut me! ska vi styra upp en dejt till jul? eller ska jag skicka paket på posten? tror inte min vän kommer t sverige som de ser ut nu så jag e "ledig" för dejt heeela lovet:)
varför ska du inte jobba i brud butiken längre?

puss o kram

2007-12-12 @ 14:58:45
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: anna

då kommer jag också på en dejt! en dags date i falkenberg! =)

2007-12-13 @ 01:09:13
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

JAAAA!!! Låter jätte kul!!! Alla vägar bär ju ändå till Falkrnberg!!! Vi får planera ihop nåt.

2007-12-13 @ 06:07:49

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0