Sammanfattning...

Tänkte jag skulle sammanfatta julen lite...  Lägger bara in bilderna, orkar inte skriva massa. Men jag vill tacka alla för mina julklappar! E så glad så! Fick massa roligt, fint, överraskningar å lite önskat oxå. Tex min parfym, tack broder. Har aldrig fått parfym av en kille innan å vem hade trott att det skulle bli av min storebror...Men jag gav ju ganska klarar instruktioner om hur den såg ut så...men e jätte glad för det! Hoppas godiset va gott!
Här kommer lite bilder på lite av varje...
                                 

Kommentera mera!
Postat av: jull

tjohoo bruden!
nu kan vi ha en måla naglarna dejt,
jag har åxåen blåsande apa, inte den mest effektiva prylen men så himla in att titta på!
hör av dej så vi kan styra upp en dejt innan jag drar me...
va ska du göra på nyår?
hej puss ses

2007-12-28 @ 12:16:37
Postat av: Jimmy

God jul, syster! Hoppas det luktar gott nu, det var lite trix med köpet eftersom Mirela(som fick äran att hjälpa mig) inte heller visste vad den kostiga koden betydde, men vi ansåg att vid valet mellan kill-versionen och tjej-versionen så var tjej-versionen att föredra... ;-)

Hans och jag tackar för burken!

2007-12-28 @ 20:01:29

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0