Snart julafton!

Snart e det julafton....mysigt! Längtar. Å nu e jag ledig i hela 11 dagar! Lyx! Ska bli sååå skönt. Gjorde lite julgodis igår. Men ska nog göra änglakola oxå, dom liksom måste va med.

Idag fick jag en jätte fin julgrupp av jobbet! Man blir så glad när man får nåt fint...å snart e det julafton å då får man ju massa klappar...nu längtar jag jätte mycket!!! Som alla vet e jag barnsligt förtjust i paket. Fast e nog lika glad när jag får ge dom?! Hmmm...lite lustigt men folk blir ju så glada när dom får paket å då blir man ju själv glad! Så egentligen det kanske egoistiskt... men då får det la va så då. Då gillar jag att va egoistisk i så fall!

Jag har kommit fram till att jag ska nog inte skaffa barn om jag vill ha en ekonomi. Min lillebror ville låna 100kr här om dan. Å det va ju inga problem så jag förde över det men så tänkte jag att han kan få en 100 lapp till eftersom jag hade fått lön å det e ju jul å allt det där. Så jag satte in 200kr istället för 100kr. Så smsade ja det till han å då fick jag tillbaka typ, tack så mycket..bla bla bla...du e bäst!!! Ååååååå...så kan han ju inte säga...min första tanke va bara..ååå ta alla mina pengar inte behöver jag dom inte! Herregud tänk när man får barn å dom säger jag älskar dig eller mamma du e bäst. Herregud jag kommer bli fattig! Dom kommmer la få kläderna jag har på kroppen typ. Man e ju så blödig!

Ja, här skulle legat en jätte fin bild på min julgrupp men det funkar inte just nu så den får komma in senare...
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0