Årliga gekås resan!

Då va det dax för gängets årliga gekås resa. Å i vanlig ordning så hängde ja på. Blev lite dyrt dock men hittade massa bra! Å framförallt sån saker som jag förmodligen aldrig hade kunnat leva utan! Tex mina ljuslila stövlar för 80kr, som tidigare hade kostat 999kr!!! Trodde mitt bh köp i sommras va mitt bästa rea köp men den får nog flytta ner till 2:plats. Men en sån 2:plats, jag gav 29kr. Den hade kostat 250kr.
Å som ni ser har jag fortfarande inte fått min kamera men snart så... Å då ska jag komma på hur den fungerar, hur man lägger in bilderna i datorn å sen hur jag lägger in dom på bloggen...hahaha... ska bli kul å se hur jag ska fixa detta, men det ska nog gå...Hahahaha..skrämmansde hur oteknisk ja e! Men ta hand om er så hörs vi snart! ♥

Kommentera mera!
Postat av: Helen

Visst hade vi trevligt. Nu har du fått en besökare till på din blogg. Kram

2007-10-07 @ 18:08:42

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0