Fredag!

Då va det äntligen fredag!!! Idag städar jag, känns duktigt! Imorgon ska vi ju dra till Gekås hela släkten...halva iallafall. Å på söndag kommer dom hit på fika så då får det ju va städat. Man vill ju inte att stackars mor ska behöva tappa hoppet om mig med...min bröder e det nog kört för men jag borde kunna städa mitt eget hem! Gör ju trots allt det varje dag på jobbet...städar alltså.
Igår beställde jag en kamera. Rosa så klart, tror inte det finns andra färger på nåt faktiskt. Tänk själv rosa funkar på tårtor, på kläder, på hus...kanske inte lika fint men ändå. Längtar till den kommer så ja kan lägga in massa fina bilder!!! Nu måste jag sätta igång med städningen, ha det. Puss ♥

Kommentera mera!
Postat av: lund

hahaha vafan, ja städar... ibland. när det behövs... när ja tycker det behövs. fan. okej. hoppet e förlorat

2007-10-05 @ 12:19:50

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0