Händer inte mycket nu....

Som sagt så händer det inte så mycket spännande nu men det e rätt skönt oxå.
Har varit lite pissigt på jobbet men det rullar på ändå, man får helt enkelt lyssna på det man vill lyssna på å skita i resten så blir det nog bra snart. Tur att jag har Jenny iallafall annars hade jag nog inte överlevt länge där!

Vi har bokat in oss på en bonnafest på påskafton, ska bli skit sköj! Va länge sedan man partade riktigt! Å faktum e så att det e bönnerna som kan det där bäst! Så det ser vi fram emot!

Så kort å gott planerar jag en lugn vecka utan massa måsten. Å så ska jag ju gosa med våran lilla Coco såklart, på den nivån ligger det denna veckan. Hoppas alla där ute har det bra! Kraaaaam

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Det var många kloka ord. Kram

2008-02-05 @ 13:16:18
Postat av: Anonym

Ja, jag kör fortfarande taxi. Verkar ha svårt att ta mig därifrån. Det är ju en himla frihet. Men bor i Halmstad så det är lite segt att pendla (eller.. opendla. Går inte många tåg eller bussar hem efter nattpassen (kör i Fbg) ). Bor ni kvar på Tröingeberg? Vad sysslar Nyllet (kallas han fortfarande det? :) ) med? .ylva

2008-02-05 @ 19:15:34
URL: http://illewais.wordpress.com
Postat av: Sandra

Hej Ylva. Hihi inte många som kallar han det längre men du får det om du vill ;)
Vi bor kvar på samma ställe som alltid, vi har oxå lite svårt att ta oss här ifrån, men för oss handlar det nog mer om att vi inte har pengarna vi behöver till ett hus. Men vi letar som vanligt efter hus så vem vet...snart så kanske man e härifrån! Kram

2008-02-06 @ 10:35:50

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0