Snart...

image214
Snart börjar I en annan del av Köping!!! Läääängtar!!! Asså dom e min favoriter!!! Så härliga, Tobbe e ju så klart min största favvo. Han svär konstant å har ständigt ont nån stans. Känner nån slags samhörighet men honom liksom...
5 minuter kvar nu people...

Kommentera mera!
Postat av: anna

haha jag älskar dem också. underbara! tobbe idag: -Du får ju för fan raka dig. du ser ju för jäääävlig ut (till snickaren) hahaha jag och chrille skratta ihjäl oss haha

2008-02-17 @ 22:05:30
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: anna

haha jag älskar dem också. underbara! tobbe idag: -Du får ju för fan raka dig. du ser ju för jäääävlig ut (till snickaren) hahaha jag och chrille skratta ihjäl oss haha

2008-02-17 @ 22:06:05
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Asså jag skrattar så jag gråter när han öppnar käften!

2008-02-18 @ 13:51:12

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0