Sko-shopping!

Tog en runda i å kring stan idag.
Behövde lite av varje.
Men bla skulle vi ju ha gummistövlar till mig.
Blev gummistövlar till mig å foppa tofflor till Andreas.
Jag har tjatat på honom att han borde testa såna för hans varma fötter.
Å dom e ju så lätta å så...
Så idag fick jag honom till att kolla igen för 100e gången.
Blev rosa med blommor!
Ska man ha fula foppa tofflor kan man ju lika gärna slå på stort!


As söta!
139kr.
Perfekt!


Så fin min älskling ska bli!

Kommentera mera!
Postat av: Marcus

Ville bara påpeka dessa fantastiska inköp ni gjort. Helt imponerad...

Hur är allt med er? Kramar

2008-07-20 @ 00:43:44
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Marcus!

Visst e det bra köp!!! Som tur va regnade det redan samma dag som jag hade köpt dom så jag fick glida runt å va snygg!

Allt e bra här! Hur e det med dig då?

Vi har semester :)

Kram kram

2008-07-20 @ 09:38:53
Postat av: jull

såå söta de var!

2008-07-21 @ 12:27:33
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0