Wheels & Wings

Igår gick ju vi på våran semester!
Detta firade vi med att åka till Vbg  med våra vänner.
Käka lite å drack öl.
Eftersom det va Wheels & Wings i stan så va det massa folk,
å massa fina bilar!
Tog inga kort på några dock.
Fattar inte, jag tar alltid med kameran överallt.
Men i bästa fall blir det ett par bilder med aldrig mer...

 
 
Vet inte varför men Stefan kom aldrig med på kort.
Men han va med...
Man ser en liten bit av hans arm längst ner till höger.

Men det roligaste va ju ändå att jag träffade Anna Mars.
Såg på henns blogg att hon hade åkt till Vgb.
Slängde mig på mobilen å vi bestämde att vi skulle ses.
Sååååå roligt!!!
Det e så lustigt för det kändes inte som om det hade gått nån tid alls sen sist vi sågs.
Vilket vi kom fram till att det va vid studenten för 7 år sen.
Å magen va gegantisk så snart så...
Anna du såg jätte lycklig å glad ut.
E jätte glad för eran skull!!!
Lycka till med allt nu darling!!!
Du kommer bli en kanon mamma!!!

Hann så klart oxå med att träffa min älskade arbetskamrat.
Jenny!
Va lite vilsen när jag skulle hitta henne men till slut så...
Det va ju liksom massa folk överallt så det va lite vimsigt.

När vi hade sett raggarrundan för 3e gången,
gick vi ner till parken å lyssnade lite på Uggla.
Men när vi hade lyssnat på en halv låt kom regnet.
Vi hade ju parkerat på andra sidan stan så vi började dra oss.

Sammanfattat så kunde inte inledningen på semestern blivit bättre.
Vänner, god mat, öl, musik å sommar!!!
Kan inte fatta att jag har semester!!!
Gött e det!!!

Kommentera mera!
Postat av: Helen i Rabbalshede

Är det någon mer än jag som tycker att Andreas ser mycket smalare på kortet. Bra kämpat. Fasst jag tyckte ju han var fin förut också

2008-07-19 @ 15:06:08
Postat av: Anonym

2008-07-19 @ 15:07:00
Postat av: Anonym

2008-07-19 @ 15:08:12
Postat av: anna

a jag håller med dig sandrus, det kändes verkligen inte som sju år sen!! så roligt att träffa dig igen! Nästa gång ses vi lite längre tycker jag! chrille hälsar till er! Puss å kram

2008-07-19 @ 15:25:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nja, Helen jag tror att det är Sandras kamera som drar av några kilo.

2008-07-19 @ 19:20:48
URL: http://yrt.blogg.se/
Postat av: anna

hhaha en sån kamera vill jag oxå ha!

2008-07-19 @ 20:37:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Helen i Rabbalshede

I så fall drar den ju bara av några kilo på dig. Konstig kamera. Får väl titta ordentligt på dig när ni kommer upp. Kram

2008-07-21 @ 08:27:43

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0