Trädgårdsmässa med mor!

Nu va det ÄNTLIGEN helg!!!
Det har varit en jätte stressig å jobbig vecka,
men nu va det ju som sagt över.
Så Krille har fått fylla år några dagar nu men nu kommer det en uppdatering.

Igår anlände min mor!
Hon hämtade mig på jobbet å sen drog vi direkt till Gekås.
Shoppade massa roligt!!!
Å hittade rätt bra presenter till dom som skulle ha det.
Så det va en lyckad shopping med bla 2 par skor för 150kr.

Idag har jag å mor varit på wapnö trädgårdsmässa.
Det va jätte mysigt!
Fint väder å massa fint att titta på.
      


Lååång bak i bilden ser man 3 störda tanter
som höll på att köra på oss...
..lite onödigt vetande bara...

 
Självklart shoppade vi lite här oxå...


Den här tyckte jag mamma å Kent skulle ha i sin lilla sjö.
As roligt!

Men nu hinner jag inte uppdatera mer.
Jag, Andreas å Mats ska ut å fiska...
...eller fiska å fiska...
Vi ska hålla i ett spö, dricka öl å röka bort mygg!
Sen blir det nog nån film ikväll å lite mera öl.
Ha det fint där ute!!!

Kommentera mera!
Postat av: jull

å vilken somrig o härlig bild på dej!!

2008-05-24 @ 17:28:04
URL: http://julbull.blogg.se
Postat av: anna

sicka jävla pattar du har bruden! hot stuff ;)

2008-05-24 @ 20:47:03
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

Nämen jaha...nu blev jag blyg...det e ju helt vanliga pattar! Men tack ;)

2008-05-24 @ 20:53:25
Postat av: anna

vassegod! dem är ju gigantiska!! =)

2008-05-24 @ 22:33:38

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0