Dax för nytt inlägg...

Jag vet!
Jag har varit värdelös på att skriva det sista.
Men har inte varit ute så mycket på internet.
Packningen inför flytten har liksom tagit upp stor del av våran vakna tid.
Å när det inte handlar om packning så e det nåt om lånet, försäkringar, Cola behöver lite uppmärksamhet, man ska hinna hjälpa andra, jobb....sen ska man hinna sova å laga mat oxå...
Jag längtar tills den dan då vi sitter i vårat hus,
å lägenheten e överlämnad till nästa hyresgäst.
Då ska jag börja slappna av!

Har ju inte heller hunnit med att läsa andras bloggar.
Nåt som jag tidigare varit beronende av!
Så det känns som man inte hänger med om vad som händer längre.

Så igår tänkte jag att jag måste avleda allt detta lite från mitt huvud.
Å pyssla har ju alltid varit lite terapi för mig,
så Cola fick ett nytt täcke...
inte så uppskattat!
Men det fyller ju sin funktion så hon får bara gilla läget helt enkelt!
   
Blev ett vändbart som man drar på som en tröja.
Hon hatar det!
Men skit samma...

Nä nu får jag ta tag i saker å ting här,
å gissa vad....
japp. jag ska packa!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Så fin hon blev. Du är allt väldigt händig. Hoppas Du inte rör väck adventskalendern för jag ska strax slå in de små paketen... Kram

2008-11-12 @ 14:03:55
Postat av: Sandra

Åh, har du fixat det?

Öhh..ja den ligger väl nån stans bland julsakerna...tror jag...

Kram

2008-11-12 @ 15:13:06
Postat av: jull

men ååå så söt hon blev! flyttar ni på måndag?

var de inget att renovera i huset alls?

puss

2008-11-12 @ 15:46:36
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ooooo jo då!!!

Men vi får la ta det efterhand.

Efter att ha klarat bott på smasken men en dusch i köket känner jag att jag kan klara allt!

Hahaha...eller vad säger du?

Inte mycket chockar längre...+ att vi hade en dörr rakt in i kiosken?! Va fan va det då? Å en passage till vardagsrum?! Till råga på allt betalade vi hyra för stället...hahahaha...

Minns när vi övertalade våra mödrar hur UNDERBART stället va! Hahahaha....

2008-11-12 @ 16:35:44
Postat av: jull

haha, de måste ha varit min bästa lägenhet hittills!

2008-11-15 @ 13:38:14
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0