ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Trodde faktiskt på allvar att denna veckan aldrig skulle ta slut!
Min första vecka med 75%.
E helt slut, mår fysiskt dåligt, helt tom i huvudet mm...
...men det känns sååå bra!
Blev ju lite mycket runt själva höjningen oxå som tagit krafter.
Började med att lägga på en timme först ju,
sen blev ju Cola sjuk,
fick reda på att jag måste operera knät + att det gjorde rätt ont där ett tag,
pappas sambo dog,
tankarna har liksom snurrat runt dag som natt länge nu,
sen tog jag nog på mig lite mycket jobb här hemma
med renoveringen av sovrummet,
ja, allt har liksom gått i ett.
Men nu försöker jag fokusera på rätt å bra saker!
Om här e stökigt å det kanske skulle behövas diskas å tvättas,
så e det bara mitt problem!!!
Ev Andreas oxå men alla andra skiter vi i nu!
Folk får tycka vad dom vill!
Om det nu skulle ta 4 månader till med sovrummet
så har det inte med nån annan att göra.
Nu hoppas jag ju verkligen inte att det gör det men själva principen...
Å på jobbet gör jag så gott jag kan.
Kan liksom inte göra så mycket mer än så just nu känner jag.
Allt får bara rulla på nu ett tag å va lite alldagligt.
Tror jag kommer komma igen då.
Som lite hjälp på traven har vi inhandlat denna

En indisk spikmatta!
Så nu ska vi få igång blodsirkulationen å allt annat som e bra!
Har legat på den 2 kvällar i rad å det e en konstig känsla.
Men skön...
Känns typ som att bli tatuerad, lite ont-skönt...
Jag tror inte att jag sovit men tydligen e jag rätt avslappnad för jag snarkar säger Andreas..
haha..så helt pigg e jag ju inte!
Men jag tror på detta,
kan ju inte bli sämre av det iallafall!

Marcus!
Självklart ska du komma å hälsa på!
Du är så välkommen så!!!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0