Hipp hipp hurra

Lite sent kanske att lägga in detta nu
men bättre sent än aldrig!

Idag grattar vi nämligen svärmor :)

Inser nu att har inga bilder på dig Marita.
Så det fick bli denna gamla...
får ta med kameran nästa gång vi ses.



Gjorde ett försök till att gå till jobbet idag...
gick sådär...
Slutade med en tupplur i bungalowen, sjukskrivning i 2 dar
å en stor brun flaska med mystisk hostmedecin.
Så i eftermiddags fick jag iallafall sovit ett par timmar.
Va väääldigt skönt!!!
Men nu har Andraes börjat hosta stackarn,
verkar som han bara fått halva min influensa.
Hostar å låter tät men ingen feber eller verk.
Får verkligen hoppas han slipper det feber å verk.
Hostan å det räcker å blir över!
Sorry bejbe om jag smittat dig


Skulle leta upp nån liten sorry-bild å lägga in här över.
Hahaha...hittade denna sötisen...

Vadå skyldig...fatta att man inte kan bli arg på en sån liten som tittar på en så.
Lillfisen då...undra vad den gjort?

Nu ska jga forts. göra som doktorn sagt till mig,
dricka mycket å vila, vila, vila!

Kommentera mera!
Postat av: jull

jag vet precis hur du känner dej!

jag betala 8 euro för en drink som smaka hostmedicin igår!

eller de kanske inte gick å jämföra alls:)

hur går miljon tänkandet?

hörde att de e dubbelt upp på lotto, en jävel fick ut 23 miljoner, hörde också att de blitt fel i systemet och pengarna skulle gått till mej!

2009-04-22 @ 08:52:23
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0