Oj redan torsdag...

Trodde jag skulle kunna lägga in lite bilder på klädkammaren
men har inte kommit så långt.
Dagarna bara försvinner ju,
fattar inte hur man ska hinna allt?!
Men hyllorna e uppe å spegeln va på väg upp igår.
Tyvärr har ju jag inget tålamod så nu står det ännu en gång helt stilla i min renovering.

Men gud så skönt det e att det e långhelg!!!
Ska ju visseligen inte va hemma nåt större men ändå.
Imorgon e det sovmorgon
(hoppas tidningsbudet oxå har det,
eftersom Cola vaknar varje gång den kommer kl.02 å vägrar somna på sisådär en timme.)
Sen ska vi klippa Colis å ev. Andraes.
Fixa i trädgården,
klädkammaren,
städa upp efter alla renoveringssaker uppe,
packa inför helgen osv...
Kl. 16 e det kalas hos Rolf.
På lördagen åker vi upp till Bohuslän,
efter en förhoppningsvis sovmorgon till.
Firar påsk å kollar in Maggans lägenhet.
Kolla om vi vill ha lite grejer från deras hus.
Umgås med mamma å ev. kolla Krille å Fäcks lägenhet.
Får se vad som hinns med.
På måndag åker vi hem tidigt för Andreas ska fiska å jag ska nog slappa hela dan!
Så helgen e fullbokad men känns ändå skönt med lite ledigt!

Nu ska jag kolla lite Criminal Minds å sen sova gott hoppas jag!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0