Sjuuuuk!

Då va påsken över å jag har blivit sjuk.
Vi kom hem i måndags från mamma.
Andreas va borta hela dagen å fiskade.
Själv låg jag hemma å mådde kasst.
Fast då va det mest psykiskt.
Efter en del besvikelser så släpper ju ofta en del spänningar å jag brukar börja må dåligt,
å så även denna gång.
Tänk att man inte lärt sig mer om folk runt än efter 26 år med dom...
Men jag mådde liksom skumt för övrigt oxå.
Å på tisdagen vaknade jag med världens huvudverk å ont i kroppen.
Idag har jag feber å ont lite överallt.
Så nu ligger jag här nerstppad i soffan å kollar dokumentärer på 4 fakta.
Kan mycket om Jesus nu om nån vill ha lite info....

På påskafton va vi som vanlgt hos mamma.
Men innan själva påsfirandet kom Ella å Isac på besök.
Det blev en liten pickninck i skogen.
   

Sen bestämde sig Isac för att skottskärran skulle flyttas!

Mamma asgarvade åt honom eftersom den inte rörde på sig det minsta...
Isac skrattade inte lika mycket utan försökte putta bort mamma
å sen gick han fram å försökte snurra på hjulet för att den skulle röra sig.
Det e ju faktiskt rätt smart för en sån liten att räkna ut att hjulet måste röra sig för att den ska kunna flytta på sig.
Men tillslut gav han upp.


Nu e jag helt slut å ska nog vila lite.
Skulle vilja ta en dusch men orkar inte ta mig upp...
Får la proppa i mig lite panodil så jag orkar med en dusch.


 


Kommentera mera!
Postat av: jull

stackare, hoppas du blir friske snart!

puss

2009-04-15 @ 10:55:18
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0