Våran lilla tjej!

Idag skulle våran lilla tjej blivit 6år!



Vi hade ju ingen digitalkamera på den tiden hon levde
så därför får det bli detta foto av en tavla.
Andreas hittade en jätte söt bild på fröken när hon va valp,
men orkar inte ta kort på den just nu...
kanske lägger in den sen...

E nämligen fortf. sjuk!
Trodde igår kväll att det höll på att ge sig men i natt har det varit hemskt!
Har blivit extremt tät i halsen så jag har nog sovit 45 minuter inatt.
När jag inte kan andas riktigt så får jag ju som bekant panik.
Så fort jag började känna att paniken kom så blev det bara svårare å svårare att andas.
Känns som nån har ett rejält strypgrepp om halsen hela tiden.
Hostar jag eller bara tar ett lite djupare andetag så får jag ingen luft alls.
Så det gäller bara att inte få panik nu.
Det värker i hela bröstet å känns som jag hostat sönder nåt i kroppen.
Gallan mår inte bra asså...
Så här sitter jag nu å dricker varmt å får skriva ner allt jag vill Andreas,
kan inte prata nämligen.
Såååååååå tråkigt!!!
Andreas har gått ut i trädgården nu å jag vill oxå... :(
Men jag får nog hålla mig inne tills febern har släppt.
Vill göra massa men orkar knappt röra mig!


Kommentera mera!
Postat av: jull

å söta lilla lexi!

nu får du la ta o bli frisk!

hörde en entervju me nån mental magiker på radion häromdagen, han sa att om man tänker positivt, kan inte förklara riktigt men om man tänker och intalar sej själv att man kan göra en sak tillräckligt mycke så tror man på de till slut och man kan göra de...

låter bull men vi kan ju köra två test för att se om de e sant. du tänker att du inte e sjuk och jag drar till me de ultimata: att jag kan sjunga!!

krya på dej!

ps till sommaren ska jag sjunga lite opera för dej

2009-04-18 @ 09:25:42
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha...detta ser jag fram emot!

E ju som du kanske kommer ihåg rätt grym själv på opera...

Själv tror jag isåfall att jag ska satsa på att tänka mig miljonär! Om nu posetivt tänkande e så effektivt tror jag att jag ska satsa lite högre än att bli av med en influensa ;)

Puss å kram

2009-04-18 @ 10:45:30
Postat av: anna

du har andreas lugn och ro hemma nu då, när du inte kan prata mnar jag haha krya på dig vännen. Kram

2009-04-18 @ 20:41:39

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0