Bullbak

Idag har jag bakat bullar!
Duktigt va?!
Va nämligen så att Ulla va väldigt snäll så hon förtjänar bullar till fikat imorgon.
Så bullbak fick det bli när jag kom hem idag.

Sitter ju inte vid datorn så mycket nu för tiden.
Så jag tänkte att jag får ut å kolla lite bloggar å så.
Å så kollar jag ju Jullen såklart...å vad får jag se...
jo nån jäkla utmaning...
Trodde du visste vad jag gillar sånt där.
Men ok den här va la rätt ok om man bara hade fattat vad "album" e.
Vadå har folk sina kort indelat i album då eller???
Inte vi iallafall!
Men du kan ju få våran 6e bild,
inte för att den e så intressant...

Vi sparade massa 6or för att skicka till en kille som skulle göra klistermärken till brevlådan.
Sa ju att det inte va nåt kul!
Lite lustigt dock att det va just en 6a.


För tillfället sitter jag å kollar på Ida å Andreas när dom försöker psyka varnadra när dom spelar super mario.
Funderar om jag ska gå upp å spackla i garderoben men tror inte det kommer hända...
Trött som en fisk så förmodligen somnar jag snart!
Natti natti!


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0