Fortf. sjuk...

Mammas lilla sessa fick inte koma hem idag.
Gissa om jag lipa när dom ringde å sa det.
Men det e bara att intala sig att hon har det ju faktiskt bättre där nere!
Vi kan inte ta hand om henne här hemma på rätt sätt.
Hon kan ju inte ligga med morfin å dropp å sånt här direkt...
Men ändå känns det pissigt att hon inte får komma hem!
Å framför allt att hon ska behöva ha så ont!!!
Det skär i hjärtat att se henne må dåligt!!!
Detta ringde dom å sa vid 10 tiden så jag jobbade klart fram till lunch,
sen kom Andras å hämtade mig.
Vi kände att vi borde hitta på nåt,
å inte bara sitta här hemma å glo på varan å lipa.
Så det blev ikea.
Där vi mötte upp mamma som bjöd på mat.
Kändes skönt med lite annat som gjorde att man kopplade bort all skit lite.
Men sen kom jag på att jag inte hade tänkt på henne på en stund,
å då fick jag ju världens dåligaste samvete!
Man kan säga att sen vi lämnade henne där igår så har det gått väldigt upp å ner.
Men vi hoppas hon kommer hem imorgon å då ligger det 2 nya kompisar till lillfisen här.

Fast innan hon kommer ska vi slå in dom.
Tjejen äääälskar ju paket!!!

Vi skulle ju egentligen varit till ikea imorgon.
Så såg planerna ut från början, innan Cola blev sjuk.
Men sen fick vi ju liksom lägga "golvpengarna" på älsklingen istället.
Men vi hade ju ett presentkort där som vi fick i julklapp av Jimmy.
Så lite smått å gott blev det ju.
Sen på vägen hem stack vi in på coop,
allt för att slippa åka hem typ,
å där fick vi oxå shoppat lite...
Dessa söta ballerina-inneskor kunde jag ju bara inte motstå.
Mina bästa par har jag ju precis slitit ut å dom här kostade ju bara 50kr.


Nu ska jag försöka slappa lite å tänka på hur glad jag kommer va när vi ska hämta henne!!!
Längtar sååå tills hon ligger här som vanligt igen!

Älskar Dig över allt annat!!!
Mammas fis!!!
♥  ♥  ♥

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0