Fredag den 13e

Då va det min favvodag
fredag den 13e!
Å det e ju inte bara min turdag utan Åsas födelsedag!

      

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS 

HA, du trodde inte att jag skulle hitta nån bild...
Sökte på ditt namn å denna kom upp på första försöket!
Hoppas dom uppvaktade dig lite iallafall på jobbet.
Tycker jag dom borde!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera mera!
Postat av: juli

å herregud de var en jävla tur att jag inte visste att de var fredagen den 13 innan jag gick till skolan, var tillräckligt nervös innan mötet ändå!

GRATTIS ÅSAPÅSA!!!puss o kram

2009-02-13 @ 18:41:33
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0