Aaaaahhhhhh....

Jag hjälpte Andreas precis med att klippa sig.
Det gör jag ju alltid å det e ju inget konstigt med det...
Så när vi hade klippt han så gick jag ner å han skulle raka sig.
Efter en liten stund hör jag att han ropar på mig å babblar nån om nån mustasch...
Blev väldigt orolig å gick med snabba steg upp för trappan.
Detta e vad jag möts av

OH HERREGUD!!!!
Ganska snabbt fick jag övertalat honom...
Så slutet gott allting gott...
     
Som ni förstår sprang jag ju ner å hämtade kameran med en gång.
För detta måste jag ha att använda emot honom varje gång mustasch-ämnet kommer komma upp..
för det kommer det göra igen...vi har gått igenom detta innan ska ni veta.
Nu ska jag lägga mig i soffan å försöka glömma detta ögonblick av skräck...
Puh...


Kommentera mera!
Postat av: Andreas snart med ny mustasch

Nu vet jag vad jag kan hota med om du är dum.

2009-01-11 @ 12:31:36
Postat av: Mamma o svärmor

Jag tyckte inte det såg särskilt hemskt ut. Han såg äldre ut. Vill han ha mustach så låt honom ha det.Kanske inte det var det svaret du ville ha men jag tror på ärlighet som du vet Kram till er båda

2009-01-11 @ 12:37:26
Postat av: Sandra

Men herregud det ser ju ut som 3 ögonbryn...

Men han sa faktiskt själv att han kunde ju haft det nån dag eller så å när vi ska in på ica sen så kunde ju han stanna i bilen...så skaffar han det så e det nog mest för att retas..han gillade det nog sådär. Men jag älskar ju honom trots allt så! Kram kram

2009-01-11 @ 12:41:56
Postat av: Anonym

haahahah chrille gjorde också så en gång. han såg genast ut att vara 50 år äldre och jag fann en viss likhet med adolf hitler. hyfsat avtändande....

2009-01-11 @ 19:06:59

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0