Blev en slappardag...


Ännu en slappardag har glidit förbi...
Skulle väl tagit ett tag i sovrummet men...
ja...det blev inte så.
Det blev en långpromenad med mina älsklingar,
å en powernap på ca 2 timmar...
Haha..vet inte om mna kan kalla det powenap då?
Å jag va ännu tröttare än innnan jag la mig så ja...

Imorgon kommer våran tvättmaskin!!!
Det e ju jätte roligt!
Det som e mindre roligt e att den kommer när Andreas e på jobbet å dom lämnar den vid tomtgränsen.
Dom ville ha typ 300 för att bära in den så vi tänkte att det fixar ju vi själva...
Men det e ju lugnt för hela vägen ner till garaget e isbelagt så jag ställer den väl bara i backen,
öppnar garageporten å puttar...
Det löser sig väl!

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Alla frivilliga är välkomna att komma o koppla in vår nya tvättmaskin nu. Ni får gärna ta med er vår gamla oxå =)

2009-01-05 @ 16:01:22
URL: http://yrt.blogg.se/
Postat av: juli

funderar på när vi ska träffas... åker nästa onsdag, när har du lite julia tid över?? kram

2009-01-05 @ 17:39:26
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har ALLTID Julia tid!!! Kraaaaaaaaaam

2009-01-05 @ 17:52:39

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0