Bullbak!

Min älskade drog igång att baka bullar här om dagen.
Måste säga att jag va tveksam först men det slutade gott!
Mycket gott!!!!!!!
Så ett par dagar så här efter bakdagen e dom tyvär slut!
Så kan det gå!
Men dom lär han få göra igen, det vill jag lova!


Yamo!!!





Sen började jag ju jobba igen efter 3 veckors semester...
Och nu har vi äntligen fått igång våran nya tvättmaskin.
Tvättat, jobbat, ätit å sovit har vi lagt tiden på dom sista dagarna...
...kalla mig tråkig men det e ändå skönt att komma igång men vardagen!
Helgen ska vi lägga på att städa klart lägenheten i stan.
Vi har ju ändå lagt bort det länge nu så nu får vi ta tag i det!
Nu e det ju bara resten av januari å hela februari kvar sen slipper vi den skit-lägenheten för gott!!!
Den dagen ska firas säger jag bara!
Snart e det bara jag, mina älsklingar å huset som gäller!

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Förlåt!!! Järnrörs-Jenny!!!

Jag tänkte faktiskt ringa dig, men vi hade typ 3 timmar i Vbg å vi hade mycket som skulle hinnas med..hoppas du kan förlåta mig!!!

Men hörredudu! Skulle inte ni komma hit å hälsa på snart kanske?! Nu får ni faktiskt ta å komma hit nån gång! Jag saknar min gamla följeslagare ju!

Kram kram

2009-01-15 @ 20:30:40

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0