Häng med bästa brudarna

Igår va det ju Varberg å vänner som stod på schemat!
Vi hade en jätte bra dag får jag väl säga.

Först anlände Jullen hit vid ca 11 tiden.
Jag bjöd på lunch...(en brödbit med smör å te till)...
Stackars Julia, men vad gör man när kylen e tom.

Sen levde vi farligt ska ni veta!
Hon hade lånat sin systers bil...
...inte den största bilen i världen kanske...

Så här fort gick det alltså!!!
Riktiga våghalsar vi!
Hela bilen skakade å Julia hade panik...
Hahahaha..men fart e ju livet..HAHAHAHA...

Sen mötte vi upp Anna å Alicia i Varberg.
Det blev lite shopping på bla H&M å apoteket.
Sen kollade vi in Ann-Catrins blomsterbutik.
Så roligt, skulle oxå vilja ha en helt egen butik!
 
Julia hade ju siktat in sig på semlor så det leatade vi ju upp såklart.
Medans jag å Jull frossade så tog Anna en sallad,
Du e sååå duktig Anna!!!
Å jag tycker att du ska va väldigt tacksam att jag inte tog med bilden där du ser ut som en alkoholiserad mamma mitt på dan...haha..
Jag e grym på att ta kort!
    
Här va ju jag väldigt impad av Alicia.
Lilla tjejen höll sin nappflaska helt själv!
Hon va så söt för hon greppade den inte riktigt utan höll den bara med handlederna...
Lilla fisen då!


När hon kom upp ur vagnen så satt hon å huttrade..haha..
Så vi klädde in henne så hon skulle slippa frysa.
Haha..ser ut som värsta kändisbarnbilden..försöker gömma henne eller nåt..

När vi hade lämnat av Anna å lilltjejen vid tåget tog vi en tur ut å hälsade på Åsa.
Sen blev det storhandling på Willys på vägen hem.
På vägen hem gick det förövrigt i typ 80 kanske 90 men då va det läskigt...
Hahaha..

När vi äntligen kommit hem blev det massa mat, godis, poppcorn å hallonsoda.
Å tidernas sämsta film...fattar inte,
tom jag, Andreas å Mats(som alla känner till kan vi inte hyra film)har hyrt bättre filmer.
Katastrof!
Men, men..kvällen gick å helt plösligt va klockan 1.30
å jag kände att man kanske ska ta å sova lite oxå.
Just det, vi bytte ju julklappar oxå ju...
Fick ett jätte fint linne!!!

Alla rosa prickarna som e på e löst glitter!
Så Åsa, nu har jag både grönt å rosa glitter överallt!
Å då menar jag precis över allt!
Men vad gör det, glitter e ju jätte fint å man blir ju glad av det!
Se bara så glad man blir när man har klittriga kläder på sig...

Fick stickade handledsvärmare oxå.
Sååå fina!
Rosa å svarta såklart!!!
Tack Julia.

Sen fick vi 3 fina drickor,
typ som ska blanda med sprit.
Med jätte fina pinupper på.
Å det står på italienska..men man känner väl vad dom smakar..


Så jag har haft ett väldigt bra dygn om jag får säga det själv!
Andreas kom hem med färska frallor i morse så dagen började ju kanoners.
Jag å Julia tog en tripp till Falkenberg innan hon åkte.
Behövde till systemet å jag skulle ju hittat en bh men det gick ju som det brukar..
Bidde ingen bh...tar det nån dag när jag har lust att prova sisådär 1000 stycken innan man hattar nån som passar.

Så nu ska jag väl bara plocka upp här lite å sen slänga mig i soffan.
Tobbe å Cornelia kommer ikväll.
Så jag kaske ska vila lite innan för det blev ju lite sent som sagt igår kväll...
Blir nog pizza, öl, godis å nån film.
Älskar såna kvällar!
Men JAG väljer ingen film!!!
Det får stå annan står för.


Kommentera mera!
Postat av: Sandra

Mäh..glömde ju lägga in bilden på mina fina handledsvärmare...kommer nån annan gång...

2009-01-10 @ 15:25:21
Postat av: anna

jag är dig evigt tacksam att du behåller den bilden för dig själv hahaha.

Det avr jättekul att ses verkligen! Snart igen röstar jag för. Puss

2009-01-10 @ 19:37:00
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Järnrörs-Jenny

I Varberg utan att ringa mig?? Fy bubblan! ;)

2009-01-12 @ 21:29:36

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0