Sjuk!


Om nån undrar...
Har varit hemma 2 dagar nu.
Såååå tråkigt!!!
Hade ju äntligen kommit igång med garderoben i helgen å har massa lust att fortsätta,
men har så sjukt ont i huvudet så det finns inte en möjlighet!
Kolla på tv eller datorn funkar små stunder.
Sen måste jag lägga mig å blunda för det gör så ont!
Gick äntligen till doktorn igår...
har ju gått med små förkylningar sen i somras.
Huvudverken vet jag ju att det inte går att göra så mycket åt,
har ju haft det sen jag va liten.
Vi har ju sökt för det i många år.
Å den vanliga huvudverken som jag oftast har kan jag leva med,
men ibland, som nu, så blir det olidligt!
Känns mycket bättre idag med gör svinont!
I förrgår kväll å även stunder igår låg jag bara å grät,
å då får jag ännu ondare men va fan gör man.
Gråter ju inte med flit direkt...
Läkaren tog massa prover.
Hade inga luftburna allergier iallafall...vad nu det betyder...
Men det e ju bra!
Å sen tog hon massa andra prover som dom skulle få svar på om ett tag.
Hon skrev ut nån kortison-spray till näsan.
Å migrän medecin.
Men när jag kom till apoteket så fanns inte migrän medecinen där!!!
Satan!!!
Å den där sprayen skulle ta några dagar innan den hjälpte,
så om en del av huvudverken kommer ifrån bihålerna så tar det ju ett tag innan det släpper.
Men dom skulle få in den senare idag så min älskling får nog åka in å hämta den till mig.

Nä nu måste jag nog vila ögonen lite för det värker...

Jo just det, Jenny, du e välkommen när du vill!!!
Kanske ite idag då eftersom jag e sjuk men vi får höras...
Hoppas allt e bra med dig?!
Hahaha...Kenneth imitationen ligger naturligt i mig!
Visste inte ens vem han va när bilden togs...
Hahahaha...

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman. Kram kram

2009-01-28 @ 11:14:53

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0