SNÖSTORM!!!!

Eller storm å storm...
kanske va lite att ta i...
Det snöar massa!
Å som husägare så borde jag väl gå ut å skotta.
Meeen det som sagt, snöar massa,
 jag antar att det e lite ogort arbete.
Älskar när det snöar!
Det tråkiga e att när man går ut med Cola så kommer man typ 10 steg
sen har hon så stora snöbollar på bena att hon inte orkar gå.
Hahaha..hon e för söt då.
Hon brukar bara ställa sig å titta på en,
precis som, men hallå kan nån bära mig hem nu då eller?
Men vi kan behöva en inne-dag till (hade ju en igår oxå)
för jag måste diska å städa upp här lite.

För imorgon kommer bästa bruden!!!

Om hon kan ta sig ut för all snö då vill säga...
Hon har ju ändå lite Italiensk i sig nu så...hahahahaha...
Eller vad säger du Julia?
Asså det där fattade ju bara folk som läser hennes blogg oxå så..

Det blir nog en sväng till Varberg då.
Julia hade presentkort på H&M så dit får det ju bli en tripp.
Sen sa hon att Ann-Catrin å Emeli hade köpt en blomsteraffär i Vbg,
så dit måste vi ju oxå.
Åh då kan vi ju hälsa på Åsa oxå Julia!
Dåååå blir hon glad!

Nä nu tar vi väl tag i detta igen å vi börjar väl med att träna å sen duscha.
Jag kan ju verkligen inte ge upp mat å godis så jag satsar på att börja träna igen å röra på mig istället.
Fattar inte hur jag kunde ha ätstörningar....jag kan ju inte leva utan godis å mat!!!
Total sinnesförvirring antagligen...
Men jag har gått ner 1,6kg nu iallafall så jag håller nog min "diet".
Nån jag e riktigt impad av e Anna!
Fan va duktig du e!!!
Kämpa på, ibland e det bra att va envis ;)

Kram kram

Kommentera mera!
Postat av: juli

wooohooo!

jag har fixat en liten bil till helgen nu, och jag menar en liten!

de e en sak jag inte förstår i din blogg, allt oftare skriver du ett för mej helt främmande ord, träna, vad menas, vad betyder de och hur har detta ord smyigt sej in i din blogg, eller kanske ännu värre ditt liv???

2009-01-08 @ 10:34:35
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

hmmm nu börjat jah fundera på om jag skulle dra mig ner till vbg med lillan imon.....

2009-01-08 @ 10:59:17
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

missade det sista du skrev! tack gumman! nu blir jag ännu mer peppad!! puss

2009-01-08 @ 11:00:33
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jull- Hahahaha..jag vet! Jag e själv chockad!!!

Men asså det e ju hemma jag tränar..skulle ALDRIG gå till ett sånt där..gym? Eller vad det heter...

skumma ställen det där!

Fan va sköj att du hittat bil, å kom ihåg, storleken har ingen betydelse!

Hej puss ses!



Anna-JA! Fan va sköj! Vi har ju faktiskt inte setts sen i sommras å då va ju Alicia mest en ..ja..klump eller nåt...haha..skulle va jätte kul att se pyret live!

Varsågod! Å jag menar det verkligen!!! E det nån som impar på mig så e det folk med självdiciplin! Jag fattar inte ens vad ordet betyder typ...hopplös...

Du har ju mitt nr om du vill hänga på imorgon!

Kram kram

2009-01-08 @ 11:25:26
Postat av: Rebecca

Hej Sanna!!

fick din blogg adress av din bror via facebook...

var ju hundra år sen vi hördes av så jag tyckte det var på tiden;) ql att läsa lite vad du har för dej.. själv är ja mamma ledig.. fick tvillingar i sept så det är fullt upp...

Hör av dig ;) (du har ju min mail nu ;)

Becca (från högstadiet)

2009-01-08 @ 19:55:55

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0