Tiden går fort...

Herregud vart tar tiden vägen???
Tycker inte det e annat än måndag å fredag.
Imorgon e Ulla ledig så jag jobbar själv :(
Men jag har en toalett som ska målas en sista gång så jag har att göra.
När jag e på jobbet å målar å fixar för fullt så får jag massa lust på att gå hem å fortsätta hemma.
Men så fort jag kommer hem så har det runnit av mig!
Varje dag sen vi började måla så har jag svin ont i huvudet å ont över allt.
Man står ju å målar tak å pillsaker å sånt...
Men idag när jag kom hem så tog jag tag i mitt syrum.
Har inte målat å så men ställt iordning.
Får nog börja lite med garderoben i helgen...

  

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0