Helgen som gått

I helgen har det varit fullt upp.
Mamma å Kent kom hit i fredags,
dom sov över till lördagen då vi åkte till Gekås.
Jag hängde på å va där tills det va dax för lunch.
Då kom Andreas upp å vi käkade å åkte sen hem.
Va tvungen å sova lite för jag hade inte sovit många minuter natten innna.
Kommit in i en sån där svacka när jag inte kan sova.
Har svinont i huvudet å gallan så vid 4 tiden brukar jag bara ligga å vänta på att få gå upp.
Drömmer massa skit å sånt...
Kvällen spenderade vi ju på smedjan där Chemical Vocation spelade.
Dom va 3 band men vi såg bara 2.
Va riktigt bra, tror dock inte mina stackars släktingar tyckte det samma.
Får ge dom ett stort plus att dom ändå stod ut så länge som dom gjorde.


Mycket bra bild om jag får säga det själv!

På söndagen va det dax för hela gänget att komma hit på fika.
Så jag slängde ihop en sockerkaka å gick ut å planterade lite påskliljor.
Tänk vad man får gjort bara man vet att nån ska komma...
Cola fick en borstning å nya toffsar oxå.
Men fina diamanter...



När dom hade åkt gick vi ut i vårvädret på en promenad.
Eftersom jag inte sov nåt större denna natten heller så sov vi 3 timmar i rad.
Sen va den helgen gjord!
Men det har varit kul!




Kommentera mera!
Postat av: Moster

Tack för senast! Jättemysigt att äntligen få se var ni bor, och så smaskigt fika det bjöds på! Stort hus, med massa möjligheter - men ni gör helt rätt som skyndar långsamt med renovering! Tror att det är bra att "bo in sig" först och känna efter hur man egentligen vill ha det. Tids nog kommer ni säkert få det precis som ni vill ha det!

Ha det gott! Kram från moster.

2009-03-17 @ 14:46:39
Postat av: Sandra

Jag va uppe innna å spackla å slipade...känns långt borta att det någonsin kommer bli klart...men tror det kommer bli bra när det väl e klart!

Skurade iallafall dom där knopparna på spisen så nu glänser dom fint!

Kram kram

2009-03-17 @ 20:56:53

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0