Kanonhelg!!!

Denna helgen har varit precis sådär som man önskar varje helg.
Fått massa gjort med renoveringen,
fått massa annat gjort oxå bla. lagat kläder å sånt som lätt blir liggande.
Hunnit umgåtts med vänner å slappat,
Ida va här en sväng, tyvär va jag sönderstressad just då så jag hann knappt prata med henne.
Men man har liksom kommit ikapp känns det som.

Jag har nämligen tagit över projekt sovrum.
Vi har kommit fram till att jag å Andreas ska helt enkelt inte jobba ihop!
Inget fel med det, bara att ska vi göra det så får det planeras bättre.
Annars går vi å gör typ samma saker å stör oss på varann.
Så för att inte vi ska gå här å bråka om skitsaker så har vi gjort så.
Jag renoverar där uppe tills det e klart nu,
å han fixar annat.
Igår va han å Cola å slängde massa papper å glas å sånt.
Körde lite grejer till hans jobb.
Städade upp i källaren.
Sånt som jag ändå tycker e pina.
Svårare än så va det inte!
Men man hade ju nån romanisk bild av hur vi skulle kunna gå här å renover
lite här å där ihop å allt skulle gå som på räls.
Funkar inte riktigt så!
Men nästa helg ska vi nog kunna samarbeta.
Då kommer nämligen Pärra Pys hit å vi ska lägga golv!!!
Ska bli sååååå skönt att få ett slut på det här projektet!
Sen ska vi ju bygga en säng ihop...får se hur det går...
Efter detta ska vi bara njuta av vårat hus å ligga lågt med allt vad renoveringar heter!
Ska väl lägga lite tid i trädgården till sommaren.
Å sen ska ju badrummer renoveras nån gång
å jag ska opereras så här lär va fullt upp ändå.

Nu ska vi till Gekås å köpa bla. lampa till sovrummet...
får se vad vi hittar!
Sen ska jag övningsköra lite...
Ahhhhh!!!
Vill inte!!!
Om vi överlever kanske jag bloggar lite ikväll.

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0