Ok nu ser vi framåt...

Asså nu har jag nått en sån där gräns när jag bara inte orkar deppa mer.
Orkar inte bryta ihop å lägga ner allt.
Orkar inte se allt som jag borde göra å slås ner av det.
Utan se vad jag faktiskt gör, å va glad för det!
Så nu ser jag bara framåt!

Det e vår i luften!
Jag har Andreas å Cola!
Cola mår bra igen!
Vi har ett helt eget hus!
Vi har mat på bordet varje dag,
å båda har jobb!

Allt annat kan man lösa.
Å med världens bästa mamma,
löser sig det mesta!!!
Tack så mycket för all hjälp det sista!!!

Så nu ska jag gå upp å dra lite tapet.
Hinner inte göra så mycket men det som e gjort e gjort!
Nån gång kommer vi ha vårat fina sovrum klart!
Å va stolt jag ska va över oss då!!!

Puss å Kram på er alla goingar där ute!


Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Du har verkligen kommit på grejen. Var glad o tacksam för det du har. Kanonbra!!!(Sen är man ju ingen dålig människa om man inte alltid orkar se framåt men surfa på vågen så länge som möjligt.) Jag blir allt lite rörd o nästan grinar när jag läser vad du skriver om mig. Tack,Tack.Nu ska jag göra som du o ta tag i det som går. Kram till er alla 3

2009-03-11 @ 15:53:10
Postat av: anna

kram på dig vännen!!

2009-03-11 @ 21:24:36
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: juli

you go girl!!

2009-03-12 @ 11:15:34
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mamma-Inte grina nu när vi har slutat med det ;)

Alla skilda borde ha dig som förebild!!! Tror inte det e många andra som skulle ställa upp så som du!

Kram kram, ses imorgon! :)



Anna å Julia-Tack ska ni ha brudar!!! Puss å kram

2009-03-12 @ 20:31:05

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0