Får la fortsätta då...

Har ju som vanligt inget kul att skriva...
... va ju lite därför jag tänkte läggan ner denna blogg!
Men efter denna totala kommentar kaos...
hahaha...nä men jag fick ju 4 som ville att jag skulle forts. skriva...
hahahaha...lite patetiskt...
så nu gör jag väl det då.
Men det har ju varit sååå skönt att slippa bloggen,
som en liten semester.
Så jag tänkte att på ett år får man ju 5 veckors semseter.
Varför kan man inte ta semseter på bloggen?
Det ska jag göra emellanåt!
Men nu ska jag gå å grilla lite å sen käka.
Ida å Jörgen tittar nog förbi en sväng sen,
kul att se dom...va ett tag sen.
Varit 2 vändor på tippen idag med släp å hela skiten,
tråkigt som aldrig förr men måste ju göras.
Trodde aldrig att det skulle ta riktigt så här mycket tid att ha hus...
men det gör det...
Man skulle bara haft lite pengar oxå så man kunde göra allt det där man vill med det.
Men, men.
Nu ska jag grilla lite gris,
ha det!

Kommentera mera!
Postat av: jull

hej babe!

läste ditt mail när jag var stressad och glömde sen bort de, som vanligt glömmer jag allt.

men tyvärr kommer vi inte hem då, kommer nog veckan efter som de ser ut nu, ramlar nog in runt den 6e eller 7e... för jävla synd du!

kram

2009-05-10 @ 16:25:59
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yeees! Hon fortsätter blogga! ;)

2009-05-10 @ 20:10:47

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0