Om nån undrar så lever jag...

Ska försöka ta lite nya tag nu!
Har börjat reda lite i mig själv nu å så,
känns rätt ok!

Sista tiden har jag ju glömt lägga in en del.
Tex glömde jag gratta
Vivvi å Sandra som båda fyllde år igår!

Grattis i efterskott!!!
Fast Sandra grattade vi ju faktiskt live igår så där tycker ändå att jag borde va lite förlåten...



Vivvi, dig har jag tyvärr ingen bild på men jag får la ta en nästa helg när vi ses ;)
Stort grattis iallafall!

Å sen till dagens födelsedagsbarn.
Min älskade lilla lillebror!!!


Saknar dig massa, massa, massa,
men vi ses ju oxå nästa helg!
Hoppas du fått en bra dag,
å du kan tacka mig för den tidiga väckningen senare om du vill.
Visst va det bra, nu blev ju din dag mycket längre :)
Jag gör det så gärna igen så!
Bara att säga till!
Jag ställer alltid upp, det vet du!

Nu när jag ändå håller på å grattar,
så kan jag ju passa på att gratta farmor oxå som fyller år imorgon!
Inte för att jag tror att hon någonsin skulle läsa min blogg men ändå...
Grattis!

Nu ska jag käka lite godis,
av rent medecinska själ då såklart!
Måste ju tänka på serotoninet ;)
Å imorgon e jag LEDIG!!!
Så jävla gött!
Ska städa å sen bär det nog ut i trädgården,
håller ju på med mitt lilla projekt.
Va hos Pär å Sandra idag å plockade sten.
Sugen på att se lite resultat nu.



Kommentera mera!
Postat av: Anonym

TAAAAACK. ja din väckning var uppskattad av alla 4 som försökte sova ;)

2009-05-22 @ 18:43:58
Postat av: Sandra

Hihihi...bra! Dagens ungdom sover alldeles för mycket!

2009-05-22 @ 21:20:46
URL: http://sandradee82.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0