Lite smått å gott...

Tänkte jag skulle uppdatera min blogg lite men har inte så mycket roligt att berätta...
Bröt ihop här om dan för skitsaker! E det inte underbart med panikångest...trodde man va frisk när man hade jobb å allt..fan! Nä, men jag vet ju att det inte funkar så men ibland glömmer jag att jag kanske inte e helt frisk...

Så jag tänkte lägga in lite bilder som gör mig glad!



Dom här två godingarna gör mig jätte glad!!!


Min anställning gör mig glad, vilken vi firade med dom här snygga mackorna.

     
Julen gör mig asaglad!!

Å sen kommer min mamma å lillebror hit idag, ska bli jätte kul att träffa dom. Saknar dom ofta! Men det blir nog bara en snabbis för dom ska till Gekås, garttis till dom!
Tror jag ska peppa mig med lite julmusik å göra lite knäck. Puss å kram
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Du är jätte duktig älskling!!!

2007-12-05 @ 08:26:50
Postat av: anna

ta det lugnt sandra! tänk på dig själv också. puss

2007-12-05 @ 10:31:55
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Andreas

Jag håller med Anna, tänk på dig själv lite oxå. Puss

2007-12-05 @ 10:46:53
Postat av: Sandra

Ni e för söta! Puss på er

2007-12-05 @ 10:49:16
Postat av: Marita

Nu har jag hittat till din blogg, kul! Var rädd om dej och STORT GRATTIS till jobbet.
Kram!

2007-12-05 @ 14:09:47
Postat av: Mamma

Tack för senast gumman. Det är så juligt och mysigt hemma hos er. Du borde ta ett kort på lyktan vid ingången. Den var liksom pricken över iet. Du är allt lik din moster o moster Maggan som också är duktiga på att göra det hemtrevligt. Kram

2007-12-05 @ 23:44:29

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0