Bra shopping!

Hade helt ok shopping igår. Hittade bra julklappar, inte till alla som skulle fixas men till flera av dom där som ofta e svårast att köpa till. Å det e ju kul att ha några kvar framåt jul med...trängas på stan e ju trots allt julstämmning om nåt...

Hittade även lite julrött som ni ser. Lite grytlappar å dukar å sånt. Åååå jag älskar julen, just det, jag har fått tillbaka julkänsklan...tror jag...om den bara kunde komma så man får börja pynta nån gång. Men det känns som det kan bli en riktigt bra jul!!!

Å vi får ju inte glömma min sko-köp! Först hittade jag ingenting sen slutade det med att jag gick därifrån med 2 par. Men dom svarta e liksom andvändbara. Man kan ha dom till jobbet, till fint, kjol å byxor..ja lite av varje...
...men sen hittade jag ett par som liksom skrek Sandra. Jag kunde verkligen inte lämna kvar dom i affären! Dom e ju jätte bra när man ska gå ut med hunden å så... Men allt som allt kostade det bara 550kr så jag tyckte det va rätt ok.
Båda e fodrade å varma. Så jag tycker jag gjorde ett bra köp! Dom svart e ju inte så där raka å fula som på kortet...dom e ju lite "korviga". Kan va för att jag har så feta vader men jag intalar mig att dom ska va så...

     

Kommentera mera!
Postat av: jull

mycket bra sko köp!! jag vill åxå jul shoppa! ska dra till ikea i helgen tror jag, införskaffa lite julstämmning... kan du ge mej lite julklappstips, du verkar ju fått in flytet, paketen ska va ekonomiska och inte för stora och till mor, far syster bror pojkvän moster mormor indisk vän och kanske en sandra.
börja anteckna! puss

2007-11-21 @ 08:45:58
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: anna

å jag vill också åka till Gekås!!

2007-11-21 @ 12:26:17
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0