Göteborg here we come!

Idag ska jag å Åsa påsa till Hannah panna på kalas! Som ni såg här om dagen så har hon fyllt 25. Så ikväll bär det av till den stora staden! Men innan dess borde jag ta tag i min balkong...ska plocka bort alla sommarsaker å göra lite vinter fint. Men det tar emot eftersom det e så j.... kallt!!! Men det e la bara å göra det antar jag.

   image68  

Kanske ska införskaffa i lite sånt här till balkongen så e det roligare å städa, om man får sätta dit lite nytt fint. Ska ju till Rusta sen...hmmm får nog fundera på detta lite.

Kommentera mera!
Postat av: anna

asså skall du hit till gbg nu? ball ball. fan att jag e upptagen hela helgen nu då. ska ni ut ikväll? kram

2007-11-17 @ 11:45:35
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Vi va hos Hannah igår...hade asroligt! Vi va inte ute, vi vad vid en lokal som ligger vid deras hus typ..jätte mysigt! Så vi åkte hem på kvällen..får ta en längre vistelse snart å då säger jag till. kram

2007-11-18 @ 11:48:54

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0