Gott å Blandat!

Sitter här å har seriöst tråkigt så jag tänkte att jag kunta ta å uppdatera lite...

Igår va vi hos Thorleif...hihi... så nu ska han skissa fram nåt sen ringer han så får vi åka dit å kolla. Fan va jag vill göra denna tatueringen nu! Tyvär har han väntetid till efter nyår men han verkade riktigt bra så det e la värt att vänta. Så nu väntar jag bara på ett samtal från Leffan så bokar vi tid sen.

Annars händer det inte så mycket...skulle ha tvättat, röjt på balkongen, gjort lite julkort, städat hos marsvinet. Men det verkar inte som jag tar mig upp ur soffan så...ja skriver väl lite till.

Ja, detta blev väl inte så mycket varken gott eller blandat men skit i det... nåt va det iallafall. Puss å kram ♥

Kommentera mera!
Postat av: anna

tudilu damen. hoppas allt är bra! Kommer du till GBG nån gång eller? hade vart fett å ses! puss kram

2007-11-11 @ 20:47:29
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Självklart ska vi ses...snart! Ska till Gbg på lördag faktiskt men vi ska bara upp till Hanna på kvällen, ja å Åsa. Men det ligger ju inte så långt bort så vi kan väl se en annan gång!

2007-11-13 @ 07:41:15

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0