Hopp fallerallalaaa...

Ok, julstämningen har dykt på mig! Å har jag riktig tur så håller den i sig över heeela julen. Jag brukar ju plocka fram allt, å då menar jag allt, på första advent. Men jag blev så sugen å så tänkte jag, äh va fan. Andra ska skita i vad jag gör å vill jag ha jul redan nu så får jag det!!!
Fast granen blir nog till helgen, kan bli lite mysigt att klä granen på advent å dricka lite glögg, spela lite julmusik. Sätta på bras-dvdn...japp, jag har en sån...hihihi...

        

Hoppas dessa bilderna sprider lite julstämning Julia! Puss på dig
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: jull

Såå mysigt, mitt julpynt e inte lika avancerat... än...
skulle köpa en avdents ljusstake på Ikea, och de gjorde jag me, trodde jag. när jag kom hem och öppna lådan märkte jag att jag hade tagit fel! det finns endast plats för tre ljus, klot ljus!
varför ska dom alltid döpa flera saker undersamma namn på Ikea??
Hur gör du dom fina hjärtanen i din text?
puss o kram

2007-11-25 @ 23:07:20
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0