Julklappsideèr till Julia

Har suttit lite på Ikeas sida nu å hittat lite förslag på billiga presenter. Inget kostar över 100kr. Hoppas detta ska ge dig nån ideè om vad du ska köpa Julia...men jag måste säga att jag e lite arg på dig nu för nu måste jag till ikea snart oxå...detta blir en dyr månad...hittade massa bra...


Till fars slipsar kanske...


Köp en billig tvål å lägg i denna fina tvålkopp...


En pläd till syster kanske...


Eller varför inte köpa lite billigt tyg å sy nåt fint...


Eller gör nåt fint på dessa fina böcker...


Dessa ser så mysiga ut...


Ett litet förkläde för mor...


Dessa e ju oxå fina...

Asså det finns ju hur mycket som helst...Ikea e nog stället man ska satsa på om man vill köpa billiga julklappar. Man kan ju komma undan med ca 30-50kr per person, ännu mindre om man vill...
Men det absolut roligaste man kan få e ju ändå nåt hemma-tillverkat! Det önskar jag mig av dig! Du lär väl ha massa gamla tyger som bara ligger som du aldrig gör nåt av...det har jag iallafall... Hitt på nåt.
Puss på dig! ♥

Kommentera mera!
Postat av: jull

tack vännen för ideerna, jag menade inte att jag skulle köpa julklappar på ikea, utan julstämmningen till hemmet:)
men jag fick lite ideer ändå, en sån där slips hängare har redan far men man skulle kanske göra en slips att hänga på. du gjorde väl slipsar en gång i tiden, e de smidigt eller? till mor kanske man skulle göra ett special designat förkläde... fan va jobbigt de e när man måste komma på presenterna, de e roligare när man bara hittar nåt som passar i förbi farten... kram

2007-11-21 @ 12:48:19
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0