Lite julkänsla kanske...

Köpte Amelia Jul igår. Typ 5 el 6 året nu...ÄLSKAR när den kommer ut. Då kan man börja blicka fram mot julen... Men jag vet inte, fick inte riktigt den känslan men vem vet det kanske kommer snart. Kanske ska ta å slå in lite julklappar så kanske julkänslan kommer...hmmm...
Men , men idag skulle jag ju inte tänka på piss-julen utan allt annat...tex att jag inte borde sitta här å skriva utan fortsätta städa, gå promenad med hunden, göra iordning mig för jobbet å laga lite mat.
Å just det! Ikväll ska vi åka till tatueraren i Långås å kolla in om det verkar bra...hörde dock att dom har långa väntetider. Jag vill ju tatuera mig NU!!!
Nä nu tar jag tag i mitt liv! Puss vi hörs ige ♥

image57

Kommentera mera!
Postat av: jull

den där skulle jag villja ha! kan du skriva ner några av de billiga julklappstipsen åt mej? blir du anställd där ute på "hertigen"? heltid? låter gött! puss

2007-11-09 @ 12:15:19
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Japp, fast på halvtid. Tjänar samma på halvtid där som jag gjort på heltid av försäkringskassan...
Kommer med lite ideer senare...
Puss puss

2007-11-10 @ 08:01:54
Postat av: jull

men hur gick de i brud butiken då? trivs du? komer du i bröllopstankar:)

2007-11-10 @ 10:53:05
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0