Lördagen!

I lördags va det kalas för denna vackra tjej!

image70

Go å glad som vanligt som ni ser!
Jag drog med denna snygga bruden oxå...

image71

Vi hade jätte trevligt! Massa god mat, satt inte fel kan jag säga. Burger King ville dar in oss på vägen men som tur va hoppade vi över det. Fast IKEA hade inte suttit fel...eller va säger du Åsa?!
Förutom god mat så löste vi korsord som handlade om födelsebarnet, där det ingick en hel del fusk!!! Så för min å Åsas del vill jag bara säga att vi löste det först...ok, vi erkänner, det kanske inte va alla rätt men vad begär dom...

Ja just det...Tack Hannah för uppvaktningen..hmm...du ska få igen nån gång... Jag som älskar uppmärksamhet...nåt typ av straff tror jag skulle kunna passa...

Sen firade jag ju 6år med denna hunken

image72

JAG ÄLSKAR DIG BÄJB!!!!

Detta va min lördag, hur va din?


Kommentera mera!
Postat av: Herr´n i huset

Man va ju gräsänkling i lördags så det va en riktig röjarskiva hemma med sjukt mycket folk, mycket dricka och lite sömn.
Ehh...eller så va det så att jag o Cola va själva o låg o kollade på Sveriges drömmatch mot Spanien.
Puss på dig älskling!

2007-11-19 @ 08:25:20

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0