Rengnig torsdag...

Varsågod Jimmy! Låter som du hade en bra dag. Inte för att jag vet vad B-coy är men det verkade ju va nåt som du gillar... Ha det bra!

Idag ska jag jobba med Jeanette i bröllopsagenturen. Tror jag ska ta med Cola på prov för å se om det skulle funka i fortsättningen. Kan va bra om det funkar när jag måste jobba heldag eller när jag jobbar själv.
Jeanette tyckte jag skulle ta med henne men hon har ju inte träffat henne så hon vet inte vad hon ger sig in på... har inte bestämt mig än, vi får se om hon går med eller inte.

Nä, nu ska jag äta frukost så jag kommer iväg nån gång...men imorgon e det ju fredag. Det e ju alltid nåt! Puss på er så länge.

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Du kan väl försöka se så hon inte tuggar sönder någon dur klänning eller så. Puss

2007-11-29 @ 11:01:22
Postat av: anna

bröllopsagentur? det låter skitkul ju. vad gör du då?

2007-11-29 @ 11:04:07
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

;) Ska hålla henne borta från dom...nä då, hon va jätte duktig!

Ja, en bröllopsagentur. E jätte roligt men vet inte om jag kan fortsätta där...vi får se...

2007-11-29 @ 14:37:07
URL: http://sandradee82.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0