Sååååå stolt!!!

Jag e sååå stolt över mig själv idag. Har lagat köttbullar för första gången i mitt liv! Å dom blev as bra!!! Mamma hade ju gjort till mig som vi kunde ha här nere på jul men jag e ledsen mamma men jag tror att jag ska göra egna faktiskt. Det va riktigt roligt, man kände sig riktigt huslig när man stod där å rullade köttbullar.

image91

Å så här fina blev dom!

Cola va med mig på jobbet idag! Hon va så duktig så. Först promenerade vi ner till butiken, sen va vi i djuraffären. Sen en stund på jobbet, en stund på hertigen, kolla runt i en inredningsaffär, hon va ensam i bilen å sen åkte vi buss hem. Jag va så stolt över min lilla busonge!!! Hon skötte sig gallant. Skällde nån gång när Jeanette pratade i telefonen, ramlade ner i trappen å lite sånt, men ändå jätte duktig!!! Hon gjorde mycke nya saker idag så nu har hon sovit konstant sen vi kom hem typ... Nästa vecka tar vi en heldag, nu har vi ju övat på en halv så vi får se hur det går...

Än en gång...SÅÅÅÅÅÅ stolt över mina köttbullar!!! De du mamma!!

Kommentera mera!
Postat av: Caroline.

Åh vad gott de såg ut! : )

2007-11-29 @ 19:47:43
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Sandra

Visst gör det!

2007-11-29 @ 21:04:11
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag måste hålla med om att de ser perfekta ut. Det kanske är dax att du tar över det uppdraget....
För övrigt brände jag en del av revbensspjällen.
Men det löser sig nog det med

2007-11-29 @ 21:21:37
Postat av: anna

fan vilka snygga köttbullar. kan man göra en beställning? Hemkörning?

2007-11-30 @ 01:13:57
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

Självklart mamma! Jag tar på mig köttbullarna till nästa år..så kan du hålla bättre koll på reven ;)

En beställning sa du, ja vet inte hur dom blir när man har skickat dom ett par dygn med posten...Ååå fan va äckligt, jag fick en bild av ett flottigt kuvert med köttbullar i..hahaha...

2007-11-30 @ 08:00:19
Postat av: anna

jag tar tillbaka min beställning...

2007-11-30 @ 23:48:36
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0