Vässar armbågarna..

Idag ska jag till Gekås!!! Man skulle varit shoppare på heltid! Då skulle jag vilja jobba för nån som e  som jag, älskar prylar, billiga prylar...helst onödiga oxå... ååå ja skulle va grym på det jobbet!
Men hur som helst så ska vi dit idag å handla massa julklappar... å lite annat kul hoppas jag. Måste in på skoaffärerna oxå å fixa stövlar. Men problemet e att allt detta ska hända efter jobbet vilket innebär att jag har typ max 20 minuter i skoaffärerna...hmmm...får nog välja en butik...

Å idag e det ju tisdag å tisdag=massa elever. Fy f.. va jag kan hata dessa elever. Vissa e jätte goa å fullkomligt normala, men sen finns det dom där andra... Det jag e mest rädd för e att jag va precis som dom när jag gick i skolan.... Så härmed ber jag om ursäkt till alla gamla lärare å städerskor å mattanter å annat folk som jag trackaserat under denna tid... Asså jag skäms!!!
Tur att man kan bättra sig!
Hur svårt e det att sätta in stolen efter sig, eller ta med sina papper från lektionen när man e klar. Eller det här med att slänga tuggumi å annan skit bredvid papperskorgen. Har man tatt sig hela vägen fram till papperskorgen kan man väl lika gärna slänga det i den?! Eller det kanske bara e jag som tänker så...
Å va e det som e så roligt med att riva sönder papper till konfetti å slänga över hela golvet? Seriöst...

Nä nu ska sluta klaga på dom små liven... vem vet dom kanske växer upp å blir helt normala, man kan ju hoppas iallafall. Puss på er   ♥

image73

Kommentera mera!
Postat av: jull

fatta att jag blev tillfrågad förra året om jag ville jobba som personal shopper. dom ville att jag skulle gå en liten kurs först, herregud, vem behöver en kurs för att shoppa åt andra?? å andra sidan vem behöver en personal shopper? inte jag iaf, de klarar jag så bra själv! en av de största höjdpunkterna i livet, varför överlåta de åt andra??? puss

2007-11-20 @ 09:57:41
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

VA?! Varför tog du inte det??? Detta har du aldrig sagt!!! Herregud Julia, fattar du att du kunde ha shopppat på heltid nu om du hade tackat ja...måste erkänna att jag e lite besviken på dig...men jag älskar dig ändå. Puss

2007-11-21 @ 07:00:14

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0