Gör mig lycklig!

Hittade denna bilden på Jullens blogg. Finns inte mycket som får mig att le så stort som detta underbara fyllesmilet


image265

Man blir liksom lycklig när man ser det!!!
Kommer att tänka på gamla tider.
Saknar dig massa!!!!!

Sitter här å funderar om man skulle ta å spela lite sims kanske... har egentid.
När jag va sjuk förr så hatade jag när Andreas åkte iväg men nu när man e "normal" igen så e det sååååå underbart att ha lite egentid. Han leker oftast med Mats å Pär nån gång varje helg så då får jag lite tid där jag kan göra precis vad jag vill....tex.....ja...starka rörer...hihihi...
Seriöst..hahahaha...älskar det klippet. Gillar alla klipp med Björn faktiskt. Kanske ska kolla lite sånt...hmm...
Ska nog hitta på nåt nu men ha det så bra alla där ute!

Kommentera mera!
Postat av: jull

haha ja om nån undrar så e de tydligen så här jag dansar, bilderna efter detta e inte vackra o sen gick kameran sönder... undrar varför...

2008-04-06 @ 11:34:25
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0