Grattis!!!! Välkommen hem!!!! Underligt glad...hmmm... Lite av varje idag!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IDA!!!!!!!!

image272
Här har vi födelsedagsbarnet i sitt rätta jag!!!
För detta kära plingkande spel e hennes nya drog...
så vad passar bättre än en bild på härligheten!
E ju ett halvår tills du ser den igen..hehehe...
...har abstinensen börjat än? ;)
Hoppas du får en bra dag iallafall!!!!
Många grattis kramar Sandra!!!



Så vill jag passa på att välkommna min bror hem igen!!!
Vet, jag gjorde det igår men detta e min blogg, så jag gör vad jag vill!!!
Pratade med honom innan å han berättade att imorgon ska dom prata med en psykolog.
Han sa att dom ska prata om allt jobbigt han har varit med om.
All sol å fint väder!
Alla efterrätter dom ätit....
...måste varit jääte jobbigt ;)
Han har nog haft det helt ok!!!
Lät väldigt nöjd iallafall!!!
Välkommen hem å hoppas vi ses snart!
Kraaaaaaaaaaam syster




Känner mig underligt glad faktiskt...
Har en tand som ilar å jag vet att det e över ett år sen jag va på undersökning,
så har jag ju gått hos tandis uppe i Fjällbacka innan.
Men det e ju lite långt att åka varje gång.
Så jag tänkte jag skulle byta till nån här nere.
Men ingen verkar veta nån bra så jag tog å ringde folktandvården.
Den tiden kunde man ju lagt på nåt bättre!
Har dåliga erfarenheter av dom sen innan,
men Andraes va där igår å han fick en som va jätte snäll.
Nu när jag ringde så skulle jag få vänta till oktober!!!

Så jag ringde min gamla tandis i Fjällbacka...
Japp, fick tid redan på fredag om en vecka, kunde fått tidigare.
Trevligt bemötande å jag vet att hon e bäst!
Så här glad har jag aldrig känt mig efter att ha bokat tandläkartid!




Kommentera mera!
Postat av: lund

tack som fan, ja vet. jag har varit borta nån dag eller så men nu e jag hemma. tack som faaan.

2008-04-18 @ 09:29:52
Postat av: Sandra Dee

Hahahaha...min lilla skit! Känner du dig bortglömd!
Fick storebror uppmärksamheten istället för dig...du e för söt! Känner nog ingen som kan va svartsjuk!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaam lillebror

2008-04-18 @ 11:15:21

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0