Häng hos Åsa!

Fröken klagade ju att jag inte uppdaterar min blogg så ofta så nu ska jag göra det!
Har inte så mycket att skriva bara...
Just nu sitter jag hos Åsa å fikar lite. Under dagen ska vi besöka Karlssons i Veddige å sen till Björn. Ska bli sköj, han har jag inte sett sen jag vet inte när.

Va har hänt det sista tro... jo jag träffade Ylva utanför Ica igår. Henne har jag inte heller träffat på aslänge. Det va kul å se henne!! Sen på kvällen drack vi lite öl med Mats, lugn kväll helt enkelt!

Ja e rädd att det inte händer så mycket mer än så i mitt liv just nu, fast det e rätt skönt. Idag e det jätte fint väder å strålande solsken! Fint som snus. Såg massa tussilago på vägen hit idag.
ÄNTLIGEN RIKTIG VÅR!!! 

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Vi såg blåsippor på vår promenad idag. Enligt Urban så blommar inte blå- och vitsippor samtidigt men här stod de blandade. Undrar om det är Urban eller blommorna som har fel. Kram

2008-04-13 @ 21:13:31
Postat av: Sandra

...tror det e Urban faktiskt! ;)

2008-04-14 @ 08:15:29

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0