Nytt! Nytt! Nytt!

Vi har köpt nya utemöbler!!
Jag bara ääälskar bordet!!
Så fint mönster å perfekt i storlet. 70x70.
Ska bli skönt att faktiskt kunna sätta nåt på bordet å ändå ha plats för en tidning eller nåt oxå.
Innan hade jag lite lyktor på det gamla bordet,
men dom fick man flytta varje gång man skulle fika för annars blev det fullt...

  

Så nu har jag lite motivation att gå ut på balkongen till helgen å göra fint.
Kanske får bli ett par filtar till stolarna oxå...å lite matchande lyktor...
Det tråkiga e att jag måste måla min soffa för det e obehandlat trä å den mår nog inte så bra.
Så den får bli vit. Får se när vi tar tag i det...

Det va ju så mild vinter så allt står kvar på balkongen.
Inte så genomtänkt kanske...
Men det blir nog bra när det e klart!
Älskar min balkong på sommaren!


När jag ändå håller på å bloggar kan ni ju få se min fina sommarklänning som jag bytte till mig mot 2 hårfärger av Jenny.
Bra byte! Gör gärna affärer med dig igen ;) Hångel!


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0